środa, 27 lipca 2016

Utwardzacz „Semi hardi clear” test na przedłużenie paznokci

Nigdy dotąd nie testowałam produktów Semilac tak zachecanych przez wiele dziewczyn, a także stylistek. Niestety , ale zniechęca mnie cena lakierów hybrydowychjeszcze:( stosuje o wiele tańsze ,niekiedy DIY i naprawdę dają radę,jednakże każdy lubi co innego :)
Po przewertowaniu  internetu i poszukiwaniu dobrego utwardzacza czy też żelu,ktory dałby radę na wydłużenie paznokci czy też ich wzmocnienie,natrafilam na Semi hardi .  Postanowiłam spróbować. Jestem naprawdę miłe zaskoczona. Konsystencję na podobną co żel budujący,powiedzmy, że trochę mniej ciągliwy. Nakładamy go pędzelkiem cienkimi warstwami. Mi osobiście na przedłużenie wystarczyły 3 warstwy, co mnie ogromnie cieszy. Żel budujący niekiedy spędzał mi sen z powiek, budowanie paznokcia jego kształt, ilość wartw… Z Semilaciem jest to naprawdę łatwe.

Produkt Semilac Semi hardi clear jest idealnym rozwiązaniem dla osób,które mają słabą płytkę paznokciową, czy też podniszczoną,chcą również zapuścić paznokcie, a także wydłużyć je:) Są plusy to i również minusy:) znalazłam jeden, ale naprawde wyszukany:) to zapach…mi przeszkadza trochę,jest naprawdę intensywny



Ogólna ocena? 6 z +!! Tak trzymać:) na pewno kupię kolejna buteleczkę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz