środa, 27 lipca 2016

Jak uratowałam stare trampki – tutorial decoupage DIY

Witam Was serdecznie !:)
 Wczoraj naszła mnie ogromna ochota uratować moje trampki, które lezały w szafie i czekały na swoje lepsze czasy. Nie ukrywam, że poprostu biały kolor mi się znudził. Posiadam kilka par w róznych kolorach i nie ukrywam, że korci mnie, aby zrobić z nimi coś szalonego. Tak więc do dzieła:)


Jako, że obecnie motyw folk, czy też ludowy jest trendy, postanowiłam go wykorzystać. Postawiłam niewątpliwie na technikę decoupage. Zapewne wiele z Was wpisuje teraz w google słowo”decoupage”  co się ukazuje?



Decoupage to nic innego jak sztuka ozdabiania wszystkiego co możliwe serwetkami/papierem ryżowym. Niejednokrotnie dajemy tzw. „drugie życie ” przedmiotom. W większosci sa to butelki , skrzynki itp. Jak dla mnie super, ale zbyt oklepane i nudne.



Wzięłam swoje trampeczki i zaczełam pryklejac serwetki z motywem ludowym:).
W pierwszej kolejności należy zrobiż tzw. wydzierankę z serwetki i wybrać tym samym element, który potrzebujemy przenieść na przedmiot. Serwetka składa się z trzech warstw. Zostawiamy najcieńszą z wzorem-reszta ląduje w koszu, nastepnie przykladamy element do materiału( ważne, aby nie były zbyt duże-na mniejszych elementach łatwiej nakładać preparat). Nakładamy klej-w moim przypadku MODGE PODGE z brokatem, najlepiej mięcutkim dużym pędzelkiem z syntetycznym włosiem .
UWAGA! Nakładamy klej na środek serwetki po czym delikatnie rozsmarowujemy od srodka do brzegów. Nie żałujemy kleju, aczkolwiek przy dużej ilosći musimy to robic delikatnie, aby nie porwac serwetki. Kwestia wprawy:).

I to by było na tyle ! proste? banalne… zabiera trochę czasu, cierpliwości i starannosci, ale uwierzcie mi, że jest duma:) dlaczego? jest duma z czegoś co zrobiło się samemu, a nie ogladać handmade/diy tylko na portalach rękodzielniczych typu etsy.com.

Czekamy do wyschnięcia , zakładamy sznurówki( jesli wczesniej były zdjęte). Ja zmieniłam białe na wyrazisty granat:)
Już się nie mogę doczekaę naszego pierwszego wyjścia !:)

Zapraszm Cię na mojego instagrama:) KLIK







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz