niedziela, 24 lipca 2016

Lakier hybrydowy DIY

Jak zrobić lakier hybrydowy ze zwykłego lakieru?
Czy jest to możliwe ? Jasne, że tak !:)
 Początkowo, nie rozumiałam szału lakierów hybrydowych, dopóki sama nie spróbowałam  założyć „hybrydki „:) .



Może kilka słów o tym, czym jest lakier hybrydowy…to nic innego jak lakier o konsystencji żelowej tzw. lakierożel. W stosunku do lakierów dostępnych min. w każdych drogeriach utrzymuje się zdecydowanie dłużej ok 3,4 tyg.  Wiadomo, jeśli pojawia nam się ubytek w postaci odrostu należy hybrydę połozyć na nowo- wygląda to jak wiemy niestety nieestetycznie. Kolejnym plusem, który dla mnie jest kolejnym wynalazkiem XXI wieku w kosmetyce to szybkość wysychania tego lakieru. Stosujemy do tego Lampę UV lub LED.


Do sedna
Wertowałam sporo stron w internecie na temat jak zrobić lakier hybrydowy ze zwykłego lakieru. Wszędzie były bardzo podobne wpisy. Zaznaczę, że pomocne, jest tego naprawdę sporo. Postanowiłam sama metodą prób i błędów zobaczyć i stworzyć swoją hybrydkę.
Co będzie nam potrzebne?
  • Zwykły lakier, mam tu na myśli, lakier który możemy zmyć zmywaczem do paznokci:)
  • Top/baza do hybryd -testowałam na opcji 2w1 i nie miałam zamiaru tego zmieniać:)
  • sreberko aluminiowe,
  • lampa uv/led
  • cleaner
Zaczynamy!:)

Na sreberko nakładamy 2 duże krople lakieru, następnie ok 3 dużych kropel bazy/topu hybrydowego. Zwracajcie uwagę na to jaka jest wielkość pędzelków , ma to ogromne znaczenie. Obecnie robię to na tzw. „oko” . Z pewnością lakieru nie może być więcej niż bazy z topem. Dlaczego? pod lampą UV/LED zacznie się brzydko zwijać/marszczyć. Zanim doszłam do metody na „oko” zajęło mi to trochę czasu. Mieszankę mieszamy pędzelkiem od lakieru lub osobnym (jak kto woli). Ja używam pędzelka od lakieru po czym czyszczę go, aby nie mieszał się ze zwykłym. Moim testowym lakierem był Lakier firmy Golden Rose w kolorze mięty, jako bazę/top firma EXfashion. Od dłuższego czasu cenie sobie 2w1 top/bazę exfashion.

Nakładamy top/bazę na paznokcie utwardzamy pod lampa, kładziemy tyle warstw ile potrzeba ( mi wystarczyły 2). Następnie nakładam podobnie końcowy top/bazę , po czym utwardzam pod lampą odpowiedni czar ( 2 min UV 30 sek LED).  Czyszczę wacikiem nasączonym cleanerem i to wszystko !:)

A oto efekt końcowy:



Obecnie moja nowa hybryda ma 3 dni i trzyma się naprawdę dobrze:) Urozmaiciłam kilka paznokci troszkę ombre a także stemplowaniem, które uwielbiam :)(o tym w następnych postach:) )
Istnieją niewątpliwe plusy tej metody, ale również minusy…jakie?
  • lakier lekko traci na kolorze niż oryginalny z buteleczki
  • zużywamy sporo materiału
Mimo powyższego, daje tej metodzie duży plusik, nawet jeśli mamy stare lakiery, które średnio się będą nadawały do ponownego uzycia, a szkoda jest ich wyrzucic, to ta metoda jest świetna:) Daje drugie „życie” lakierowi.
Zachęcam Was niezmiernie do testowania , nie bójcie sie próbować:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz