środa, 27 lipca 2016

Blaszki do stemplowania z Aliexpress


Witam Was serdecznie:)
 Dziś zostaję w tematyce paznokci i niejako nowych trendów zdobienia paznokci tzw.nailart’u. Od jakiegos czasu zaczęłam sie interesować blaszkami do sempli, tym samym stemplowaniem paznokci. Jest to niesamowicie efektywna sztuka zdobienia. Nie każdy ją lubi, nie kazdy potrafi ją wykonać. Potrzeba do niej wprawy, szybko sci a także cierpliwości.Moje początki ze stemplowaniem były ciężkie…głownie za sprawą złego jakościowego stempla, który psuł mi całą zabawę. O tym jaki stempel jest dla mnie hitem, a takze jak stemplować- opiszę w kolejnych postach, dzis chciałabym przyblizyć bardziej temat jakości blaszek z Aliexpress.



Skusiła mnie nie ukrywam cena wybierając blaszkę. Sztuka to cena rzędu 1zł, góra 2…W Polsce zapłacimy za nie o wiele więcej, o ile znajdziemy takie wzorki. To drugi element oryginalnosci, który chciałam posiadać. W internecie w Polsce znajdowałam w większości zwykłe, proste szablony, które mnie nie porywały, te z Chin z kolei sa naprawdę świetne.


Czas oczekiwania na blaszki 2 tyg-7tyg. Za tą cenę nie oczekuję złotych gór:) Naprawdę warto poczekać. Jedna z blaszek, którą otrzymałam nie nadaje sie zupełnie, jest to blaszka „hehe”. Nie mam pojęcia z czego to wynika, jednakze w dotyku jest mniej wkląsła niz pozostałe. Co do reszty- z czystym sumieniem moge polecić.


  • oszczędność pieniędzy(to co lubimy)
  • mamy oryginalną blaszkę, która mało kto posiada!:)

Przedstawiam Wam efekty moich templować z blaszekAliexpresowych:)




Macie jakies swoje blaszki z Ali?:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz