poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Kolorowanie stempli , czyli jak zrobić naklejkę na paznokcie DIY tutorial

 Witam cieplutko :) Dziś  mam dla Was tutorial dotyczący nailart, mani jak kto woli :) Zważając na fakt, że uwielbiam rysować, postanowiłam pobawić się stempelkami i kolorowaniem ich. W internecie jest sporo informacji o tym jak stemplowac i ten kolorować .
 Ja nazywam takie koloranie tworzeniem tatuaży :)
Tutaj wyobraźnia nasza nie zna granic !:)
  


 Moim ulubieńcem jesli chodzi o stempe jest miękki stempel XXL JUMBO zwany Marshmallow. Jest tak idealny, że wystawiam mu 6 z + . Czytałam naprawdę wiele opinii dziewczyn i gorąco polecały ten stempelek. Kosztuje w granicach 24zł, wiec jak na stempel wcale nie mało, ale naprawdę warto, bo na kiepskich stemplach można się tylko zniechęcić :(



 Po odbiciu odpowiedniego wzoru z blaszki czekamy az wyschnie :) trwa to kilka sekund. Moim numerem jeden do odbijania jest widoczny na zdjęciu Golden Rose Matte Nail Lacquer w kolorze czarnym.

Do kolorowania wzoru użyłam pędzelka firmy Neonail - szczerze mówiąc można używać każdego cienkiego pędzelka. ten jest idealny jak dla mnie.


Kolorujac nic a nic sie nie przejmujcie, ze nie wyglada to estetycznie, ponieważ po wyschnięciu ta strona będzie stroną tzw. wewnętrzną i to po niej smarujemy Top coat zabezpieczając całą naklejkę . Kiedy wszystko wyschnie. Według mnie potrzeba przynajmniej ok.15-20 minut, następnie lekko odklejamy naklejkę - najlepiej pęsetą. Po czym naklejamy na paznokieć ,delikatnie dociskając do płytki paznokcia. Całośc pokrywamy Top Coatem .


To tyle:)

Miłego stemplowania !:)
Przedstawiam Wam efekty mojej pracy :) jednocześnie odsyłam do postu na temat blaszek z Aliexpress :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz