niedziela, 24 lipca 2016

Okulary kujonki i ulubiona sukienka z secondhand

Tej sukienki naprawdę długo szukałam:) zależało mi na tym aby była luźna,dobrze dopasowywala się do figury,nie była za długa i co najważniejsze można ją było założyć do leginsów,ktore kocham. Osobiście mało kiedy można mnie zobaczyć  spodniach, zdecydowanie wolę leginsy !




Moją perełkę znalazłam kilka miesięcy temu w Warszawie, rozmiar jest co prawda 42 ale gdy ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie pasować.Dlaczego? Jest wiązana w pasie prze co świetnie dopasowuje się na biuście i w pasie.

Cena jaką zapłaciłam za nią to granica 16 zł. Cena jak na secondhand spoko:) w sklepie stacjonarnym zapłaciłabym zapewnie za nią o wiele wiecej.

Sukieneczka jest bezfirmowatzw.no name:) . Materiał delikatny zwiewny- jest dla mnie ideałem :)! Często noszę ją codziennie, jednakże sądzę, że idealnie będzie pasować również na wieczorne wyjście ze znajomymi .
  Jako że temat okularów mnie dotyczy dość mocno, sprobowałam z zerówkami. Cena ok 10zł w lokalnych ogłoszeniach w internecie. Okulary według mnie nadają niesamowitego pazura i charakteru .Są dość duże ,dla mnie to plus.
 Do stylizacji dodałam bransoletkę handmade by me :) uwielbiam rękodzieło i staram się coś zrobić w miarę możliwości niż kupić. 

Dodałam czarne rajstopy w lekką kabaretkę, nadaje wyrazistości i są odważne,dodatek butów na koturnie w beżowym kolorze. Lubię mocne kontrasty w połączeniu z czarnymi rajstopami. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz