niedziela, 24 lipca 2016

Kwiatowa spódniczka od Dorothy Perkins idealna na lato

Hej!:)
Jedna z moich ulubionych spódniczek na lato i na dodatek kwiatowa:) idealna na ciepłe dni,elegancka, a jednocześnie na codziennie wyjścia. Dwuczęściowa -wewnętrzna część jest obcisła ,druga zwiewna część nadaje niesamowitej lekkości. Nosi się świetnie. Znalazłam spódniczkę Dorothy Perkins w Warszawie przy ul.Targowej-standardowo:) Można ?!:)




Pastelowe kolory przepieknie sie że sobą łączą i co najważniejsze jest idealna do każdej obcisłej bluzeczki.



 


Ja wybrałam beżową z River Island z dodatkami, którymi nigdy wcześniej nie miałam. Są niezwykle oryginalne. Rozmiar 36- noszę 38 więc pamiętajcie że zawsze warto przymierzyć bo rozmiary mogą być  w rzeczywistości inne:). Materiałowe kwiaty i perłowo beżowe korale nadają elegancji bluzce i przykuwają niewątpliwie wzrok. Znalazłam ją bodajże w Szmizjerka.

Buty zakupilam w CCC ok 2 lat temu. Zakładam je od tzw. święta. Jednakże nosi się niesamowicie lekko i są naprawdę wygodne.
Za spódniczkę i bluzkę zapłaciłam ok 15zł. Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że warto poszukiwać rzeczy w secondhand,
  • Cena,
  • Oryginalność,
To chyba 2 najważniejsze cechy którymi się kieruję, więcej nie potrzeba;)

Paznokcie zostały wykonane lakierem hybrydowym  numer 64 od AllePaznokcie.  O ile pamiętam to też kosztuje lakierek grosze!:) A jest mega trwały. Utwardzone Semilac Semi hardi


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz