wtorek, 9 sierpnia 2016

Biała niezwykle prosta koszulka z secondhand idealna na lato


 Standardowo wraz z nową dostawą ubrań wypatrzyłam niezwykle prostą, ale zjawiskową bluzeczkę. Bawełniana, biała, lekka , przewiewna, spełnia sie w 100% na lato. Idealnie pasuje do każdej figury.
Za to uwielbiam tego typu tuniki, bluzki. Nie mogło również zabraknąc kociego selfie. Nie wiedząc czy Kocurek był zadowolony z obrotu sprawy :)




 Tunika idealnie nada się jako przewiewne ubranie np. na plażę, nad wodę. Moim zdaniem idealne zastosowanie będzie miała również w połączeniu z leginsami (powtórzę się, że je uwielbiam !:)
Otrzymałam również w prezencie z drugiej ręki buty na obcasie, które sobie niezwykle chwalę, gdyż są niezwykle wygodne, przewiewne, Ładnie dają efekt wydłużenia nogi przy leginsach i co najważniejsze nie są za wysokie :) Jak na mój wzrost, nie lubię się czuć jak na szczudłach :)


Mówiąc szczerze, korci mnie niezmiernie, żeby doszyć kilka koralików, bo by nadało niezwykłej wyrazistości bluzce, jednakże na ostateczną wenę myśle, że przyjdze czas . Przy okazji znalazłam długo wyszukiwane okulary, zaznaczam-w dobrej cenie :)

łączny koszt bluzki i okularów-16zł !:) jak tu nie kochać lumpeksów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz