niedziela, 24 lipca 2016

Secondhand online

Słyszeliście o secondhandzie online?:)  Ostatnio całkiem przypadkowo w poszukiwaniu miejsc do sprzedaży swoich nieużywanych ubrań natknełam się na Vinted. Jest to nic innego jak secondhand online. Jeśli „siedzicie” w temacie już jakiś czas, napewno kojarzycie szafa.pl . Według wielu użytkowniczek, Vinted to nowa nowsza i lepsza odsłona. Osobiście nie korzystałam z szafy, ciekawa jestem Vinted.



Postanowiłam się zarejestrować, jednakże czy będzie to miało przyszłość, okaże się w praniu:). na pierwszy rzut oka wizualizacja strony wygląda bardzo przyjemnie. Strona jest miła dla oka, aż chce się szukać ciuszka, którego poszukujemy. Prawdę mówiąc znalazłam kilka  bluzeczek typu hiszpanka odpowiadającym moim wymaganiom . Tak! to jest to czego teraz poszukuję-pięknej falbianiastej hiszpanki:)
Poza sprzedażą w portalu można również wymieniać się ubrankami.
Wydaje mi się, ze portal ma ogromny potencjał i trzymam za niego kciuki!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz